İsveç ve Belçika’nın bu kadar fantastik seyahat destinasyonlarını yapan nedir?

Bu IG baskısında, İsveç’in neler sunabileceğini görmek için kuzeye uçuyoruz. Stockholm’deki arkadaşlarımız bizi onlarla kalmaya davet etti, bu yüzden onları yakalamaktan çok heyecanlıyız.

Rastgele bir olayla, aynı şekilde kendimizi Brüksel’de keşfettik ve Belçikalıların neden fonlarını bu kadar uzun süredir bir numara tuttuğunu görüyoruz.

Ve bu sorumuza yanıt olabilir. Stockholm ve Brüksel’i bu kadar fantastik seyahat destinasyonları yapan nedir? Belki de yerlilerin en iyi bitleri bu kadar uzun süre bir numara tutmaya çalıştıkları gerçeğidir.

Bu fantastik şehirlerin her ikisinde de, çok iyi anlaşıldıklarının yanı sıra güzellik ve kültürle dolu olduğunu düşünen çok az turist var gibi görünüyor. Hakkında düşünmenin yanı sıra yaz aylarında çok iyi.

Umarız bu IG baskısından hoşlanırsınız. Yakında sizinle bir kez daha konuşun

Jim ve Christina XX

Grand Hotel Saltsjöbaden, Stockholm Şehrinin güneydoğusundaki su üzerinde böyle ikonik bir binadır. Bugünün yanı sıra 1800’lerin sonlarından beri burada olan bu bina ile birlikte arkadaşlarımızla biraz kıyı şeridini kontrol ediyoruz.

Aynı şekilde, burada size biraz sonra anlatacağız.

Bugün Stockholm eski kasabasının kalbine doğru yürüdük – Gamla Stan – bugün. Bu kısım büyük olasılıkla şehrin en turistik kısmıdır, ancak aynı şekilde çok büyüleyici. Buradaki binalar muhteşem ve bu meydan, Noel zamanında büyük bir pazar haline geliyor.

Meydanın köşesinde, Ejderhayı öldüren St George’un bu heykeli var. Sağında, kurtardığı prensesin bir heykeli daha var.

Bu, ahşaptan yapılmış ve Fantastik Stockholm kilisesinde bulunan 15. yüzyıl orijinalinin 100 yıllık bir kopyasıdır. İsveçlilerin istilacı Danimarkalıları mağlup ettiği Brunkeberg savaşının hikayesinin bir alegorisi olduğuna inanılıyor. Şimdi St George İsveç kültüründe güçlü bir işaret.

Bildiğiniz gibi, Bayan Romance, fotoğraf çekmenin yanı sıra Stockholm’in bol miktarda muhteşem kapıları var. Bu kapının dünyada olduğu herhangi bir soruda olmanın yanı sıra, burada dolaşan biraz sarı saçlı munchkins size bir ipucu vermeli!

Bu gece arkadaşlarımız bizi Skagen adlı geleneksel bir İsveç yemeği yaptı. Balık Roe ile bir tür karides salatası ve özel tost.

Evet, lezzetli!

Stockholm kıyılarında dolaşmayı seviyoruz. Köprüler ve haliç kıyılarının yanı sıra çarpıcı su yolları ağından da manzaralar. Uzakta görebileceğiniz sivri, Stockholm’in eski şehri olan Gamla Stan’ın en yüksek noktası.

Arkadaşlarımız, İsveç’in su yollarına çok daha iyi bakmak için bizi bugün teknelerine çıkardı. Bayan Romance’in anlaşmadan oldukça mutlu olduğuna inanıyorum. Aynı şekilde hava durumu cephesinde de gol attık. Ne kadar muhteşem güneş ışığı. Bu gezi için sıcak ceketimi paketlemeye zahmet etmediğim için minnettarım!

İsveç’in tasarımı çok karakterle dolu ve ikonik. Burada ne olursa olsun, sadece stilin yanı sıra basit bir sofistike de sızıyor. Tüm bunlara mükemmel bir su manzarasına ekleyin. Bayan Romance, bu tekne yolculuğunda yaptığı tüm işaretlerle yarın ağrılı bir kola sahip olacak.

Bu Bayan Romance’in (ve arkadaşımızın) sudaki mutlak favori evi. O kadar İsveç çağdaş, tasarımcı stil üzerine ders kitabını bestelemiş gibi.

Bu evlerin herhangi bir türü Sydney Limanı’nda olsaydı ne olacağını hayal etmeye çalışıyoruz. Orada yaşamak korkunç olurdu çünkü yaşam tarzı dergiler sizi sürekli olarak terk edecektir.

Ve eğer bu hayatı yaşamıyorsa, ne olduğunu anlamıyorum. Biz bu muhteşem eski ev tepedeki geçerek biz onun sauna dışında su üzerinde sahibini alan alanı. Evet doğru. Bu sadece onun sauna odası!

Bugün öğle yemeği için suyun kenarında dolaştık. Bu Holmen Kök & Bar ve mükemmel. Neyse ki her İsveçli kişi şimdi İngilizce konuşuyor çünkü bu turist izinden çok uzak. Yerdeki tek İsveçliyiz, tam da tam olarak seviyoruz.

Güneş parlıyor, olağanüstü arkadaşlarımızla birlikteyiz ve İsveç’teki yiyecekler benim sokağımda!

Bu gece sevimli arkadaşlarımızdan bir başka tipik İsveç yemeği: Ringa balığı ile yapılan bir yemek olan Sill’i deniyoruz. Burada farklı soslarda üç farklı tip vardır. Herkes için olmayabilir, ancak bu şeyleri seviyoruz.

Arkadaşlarımız da benzer şekilde yeni patates, krem ​​fraiche, turp ve Knäckebröd’in geleneksel eşlikleri ile hizmet etti – zor düz ekmekİsveç ve Belçika’nın bu kadar fantastik seyahat destinasyonlarını yapan nedir? (###) İtalya’nın güneybatısındaki Puglia çok muhteşemdi – eğer bana inanmıyorsanız, burada olduğu gibi hikayelerimizi de inceleyin – ancak yolculuğumuzun bir sonraki aşaması da ilham verici.

Umarız bu IG baskısından hoşlanırsınız. Yakında sizinle bir kez daha konuşun

Jim ve Christina XX

Aynı şekilde, burada size biraz sonra anlatacağız.

Evet, lezzetli!

Arkadaşlarımız da benzer şekilde yeni patates, krem ​​fraiche, turp ve Knäckebröd’in geleneksel eşlikleri ile hizmet etti – zor düz ekmekTamam, oldukça huzurlu dükkanlar için, waffle’ları sipariş etmek için taze yapıyor. Geleneksel çikolata tepesine de gidin. Lezzetli.

Bu, MRS Romance’in şu ana kadar bu geziye çektiği en sevdiğim fotoğraflardan biri. Grand Place’teki OMGANG hazırlıkları ile birlikte işler gerçekten çırpıyor. Bu gece duman makinelerini ve duman makinelerini test ediyorlar.

Dumandan çıkan insanları, parlak renkleri ve bölgenin sevdiği yöntemin gökyüzüne ışınlandığını seviyorum. Ne olacağını görmek için etrafta dolaşmadığımız üzücü… ancak Hollanda’daki arkadaşlarımız bizi bekliyor ve Rotterdam çağırıyor.

Bu haftanın IG sürümünden keyif aldığınızı umuyoruz. Gelecek hafta size gösterecek Hollandalı masallarımız olacak!